in ,

CJ ENM intră în parteneriat cu Netflix pentru a atinge o audiență globală

CJ ENM și filiala sa Studio Dragon au încheiat un parteneriat strategic cu gigantul american de streaming Netflix, semnând un acord de producție și distribuție de conținut pe mai mulți ani, au declarat vineri companiile coreenă și americană.

CJ ENM este principala companie națională de divertisment media, iar Studio Dragon este cel mai important studio de producție.

În cadrul parteneriatului, Studio Dragon va produce serii originale care vor fi disponibile membrilor Netflix din întreaga lume timp de trei ani începând cu anul viitor.

Netflix va primi drepturi de distribuție de la CJ ENM la multe titluri Studio Dragon selectate.

Netflix a spus că aranjamentul va extinde și aprofunda relația sa cu CJ ENM și Studio Dragon. Compania cu sediul în California a difuzat deja seriale produse de Studio Dragon precum „Stranger”, „Mr. Sunshine”, „Memories of Alhambra”, „Romance is a Bonus Book”, „A Korean Odyssey” iar CJ Enm a produs unele dintre cele mai de succes seriale din toate timpurile dintre care putem aminti “Legend of The Blue Sea”, “Goblin”, “Lawless Lawyer”, “What’s Wrong With Secretary Kim”, “Familar Wife”, “100 Days my Prince”, “Encounter”, “Priest”, “Abyss”, “He is Psychometric”, “The Crowned Clown”, “Her Private Life” și multe altele.

Ca parte a parteneriatului, CJ ENM va avea, de asemenea, dreptul de a vinde până la 4,99 la sută din acțiunile Studio Dragon către Netflix.

Parteneriatul solicită CJ ENM să vândă acțiunile într-un an de la semnare. Odată ce Netflix cumpără 4,99 la sută din companie, va deveni cel de-al doilea acționar al Studio Dragon după CJ ENM.

Acesta a marcat pentru prima dată când Netflix a semnat un acord de afaceri pe termen lung cu o companie coreeană de conținut.

CJ ENM și Studio Dragon și-au luat angajamentul de a-și prezenta capacitatea de a produce conținut de calitate pentru spectatorii din întreaga lume.

Parteneriatul va contribui, de asemenea, la oferirea de oportunități mai mari pentru regizori, scriitori, actori și actrițe de a apărea mai mult pe piața globală prin intermediul CJ ENM.

“CJ ENM a fost leader pe această piață care se schimbă rapid și și-a îmbunătățit influența pe piața globală”, a declarat CEO-ul CJ ENM, Heo Min-heoi. “Întrucât am lucrat din greu pentru a produce conținut premium și pentru a extinde distribuția pe piața globală, parteneriatul cu Netflix va ajuta la introducerea de conținut coreean către cât mai mulți telespectatori”

Reed Hastings, CEO-ul Netflix, a declarat: “Suntem încântați să facem acest parteneriat atât cu CJ ENM, cât și cu Studio Dragon și așteptăm cu nerăbdare o relație prosperă pentru anii următori.”

Ted Sarandos, ofițer principal de conținut la Netflix, a declarat că parteneriatul demonstrează angajamentul companiei americane față de divertismentul coreean, ceea ce îi va permite să aducă mai multe drame coreene de top pentru clienții Netflix din Coreea și din întreaga lume.

Netflix este cel mai important serviciu de divertisment online din lume, cu peste 158 de milioane de membri plătitori în peste 190 de țări care se bucură de seriale TV, documentare și lung-metraje într-o mare varietate de genuri și limbi.

Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Loading…

Legătura dintre Dara din 2NE1 și G-Dragon din BIGBANG continuă să fie la fel de puternică

Lee Se-young și Yoo Seung-ho au primit oferte pentru rolurile principale în serialul supranatural Memorist de la tvN