in

LoveLove

SuperM debutează impresionant cu “Jopping”

SuperM
SuperM

Trupa SuperM de la SM Entertainment a debutat în sfîrșit.

Pe 4 octombrie, noul grup mult așteptat, a lansat noul mini-album „SuperM” și videoclipul lor pentru piesa titulară „Jopping”. Numele „Jopping” este un portmanteau al cuvintelor „jumping” și „popping”, și se mândrește cu un stil electro-pop cu un sunet puternic și energic. Se spune că acest cântec prezintă toate talentele membrilor la maxim și încorporează și toate farmecele lor.

Odată cu lansarea piesei, hashtag-ul #SuperM_Jopping a început să crească la nivel mondial și, în aproximativ o jumătate de oră, a preluat numărul unu al tendințelor mondiale pe Twitter.

Dar, rămâne de văzut cât succes vor avea ca și grup. Cu un debut în forță în Statele Unite prin intermediul Capitol Records, se pare că SM Entertainment ignoră Coreea si fanbase-ul asiatic care au oferit suport membrilor SuperM de la debutul lor. Deci da, sunt două tabere, cei care cred ca SuperM va fi un succes gigantic, dar și cei care sunt împotrivă. Și cu toată sinceritatea, nimeni nu se supără mai tare decât un fan pe Twitter. La nici o oră după ce SuperM a fost anunțat oficial, hashtag-ul #SuperMDisbandParty era deja pe primul loc în Coreea, acompaniat de alte hashtag-uri de genul #___isgoingtojailparty (cu numele membrilor SM)
Dar SM Entertainment este un business, iar mutarea facută de companie cu formarea grupului SuperM este cel puțin logică, în primul rând din cauza faptului ca membri ai EXO si SHINee își efectueaza momentan serviciul militar obligatoriu. Nici o trupă nu va avea formația completă pentru câțiva ani, așadar, este momentul perfect ca membrii ce nu sunt încă în armată să aibă un proiect pe care să se poată concentra.
Cu speranța că asamblarea acestei supertrupe va uni și fandom-urile EXO, NCT, WayV, SM Entertainment încearcă o strategie de a rivaliza cu BTS pe piața americană. Rămâne de văzut dacă va și reuși. Rivalitățile în industria K-Pop au existat încă de la început dacă vă aduceți aminte cum H.O.T concura cu Sechskies și TVXQ cu SS501. Dar fiecare formație până acuma și-a păstrat fanbase-ul ei și numai al ei.

Revenind, trăim într-o perioadă în care BTS și K-Pop au devenit entități sinonime, și depinde de trupe ca SuperM să-și facă simțită prezența în Statele Unite și în restul lumii și să extindă definiția K-pop-ului dincolo de impactul BTS.

Aceasta va fi o sarcină aproape imposibilă, cu excepția cazului în care fanii celor trei trupe se vor reuni pentru a susține SuperM în ciuda loialităților lor individuale – dar cred că SM îi poate convinge. Și dacă fanii fiecărei trupe în parte sunt hotărâți doar să își susțină idolii preferați, atunci SuperM trebuie să poată crea suficient de noi fani K-pop americani pentru a face diferența. Postere cu SuperM sunt afișate deja pe străzile din Los Angeles, iar în curând vor urma primele concerte ca parte a debutului lor din Statele Unite. Indiferent dacă SuperM va fi sau nu un succes și chiar dacă noua categorie MTV K-pop VMAs nu va dura mai mult decât o pauză de reclame, ambele semnifică o creștere importantă a consumului de K-Pop pe piața vestică.

Dar haideți să vedem videoclipul de la Jopping 😊

Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Loading…

[K-Pop Release Map] – 3 Octombrie 2019

King Sejong

10 월 9 일: 한글 알파벳을 축하합시다!